یو بینک میں، صارفین کی رائے ہمارے لیے اہم ہے اور ہم ہر ایک کے لیے بہترین بینکنگ کا تجربہ فراہم کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔ آپ کے تاثرات ہمیں بہتری کے شعبہ جات کی نشاندہی کرنے میں مدد کرتے ہیں اور اس بات کو یقینی بناتے ہیں کہ ہم آپ کی مالی ضروریات کو مؤثر طریقے سے پورا کرتے رہیں۔
اگر آپ کو کوئی شکایات یا خدشات ہیں، تو براہ کرم رابطہ کرنے سے نہ ہچکچائیں۔ ہم آپ کے خدشات کو فوری اور پیشہ ورانہ طریقے سے حل کرنے کے لیے پرعزم ہیں۔
یو بینک کو اپنے قابل اعتماد بینکنگ پارٹنر کے طور پر منتخب کرنے کے لیے آپ کا شکریہ۔
براہ کرم ہمیں ہمارے کال سینٹر نمبروں پر کال کریں جو 24/7 دستیاب ہیں:
UPaisa صارفین کے لیے اور یوفون صارفین: 7777
دوسرے موبائل آپریٹرز کے لیے: 042-111-786-365
یو بینک کے صارفین کے لیے: 051-111-282-265
ٹول فری نمبر: 0800-82265
فیکس: 051-2275923
ای میل: complaints@ubank.com.pk
تنازعات کا حل:
IBFT, ATM، POS کے لیے تنازعات کا حل
برائے مہربانی درج ذیل سے رابطہ کریں:
ناصر نواز
مینیجر ADC
فون: 0331-5699923
ای میل: nasir.nawaz@ubank.com.pk
اسٹیٹ بینک آف پاکستان:
ڈائریکٹر
بینکنگ کنڈکٹ اینڈ کنزیومر پروٹیکشن ڈیپارٹمنٹ
(BC&CPD)،
اسٹیٹ بینک آف پاکستان،
I.I چندریگر روڈ، کراچی۔
UAN: 021-111-727-273
فیکس: 021-99221160
ای میل: cpd.helpdesk@sbp.org.pk
SBP سنوائی پورٹل: https://sunwai.sbp.org.pk
فراڈ انویسٹی گیشن ڈیپارٹمنٹ
کسی بھی شخص (اندرونی/بیرونی) کو جو یہ جانتا ہو یا اس کو شک ہو کہ کسی دوسرے ساتھی، سپورٹ اسٹاف، کسٹمر، قرض لینے والے، وینڈر، سپلائر، ایویلیوٹر یا سروس فراہم کرنے والے وغیرہ کے ذریعے فراڈ کیا جا رہا ہے یا اس کی کوشش کی جا رہی ہے، اسے فراڈ انویسٹی گیشن ڈیپارٹمنٹ کو باقاعدہ طور پر اس واقعہ/مقدمے کی اطلاع دینی ہوگی، درج ذیل چینلز میں سے کسی ایک کے ذریعے
ای میل ایڈریس: Fraud.investigations@ubank.com.pk
ٹیلی فون: 265-182-111-051
اور/یا ڈائریکٹ: 2652966-051 & 265-182-111-051 ایکسٹینشن: 313